Nu är första steget taget

Gisses vad jag svettades på jobbet idag! Fläktsystemet har lagt av (eller fungerar när den själv vill) och vi hade leverans idag så man slet och sprang som en tok. Klockan tre packade jag ihop mig och begav mig till Björklinge för att hälsa på Sofia och lille bebisen, en underbart söt liten guldlock har hon fått. Båda två mådde efter omständigheterna bra, men är lite trött.


Sen blev det en barbacka tur i kvällssolen och galopp längs ängarna, livet är allt bra lugnt och härligt ibland. Var ruskigt varmt även då, tycker solen kan spara sig lite till nästa vecka då jag börjar min semester.


Nu är första steget inför vår husflytt ordnat, lägenheten är uppsagt, men blandade känslor. Det kommer bli fantastiskt skönt att få mer boyta, men samtidigt känns det konstigt att vi kommer bo stort. Första augusti får vi tillgång till huset och från första september kommer vi bo där. Galet eller hur!?


Kommentarer
Postat av: Ewe

spännande!

2010-06-29 @ 12:21:24
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0