Födelsedagsfirande hela helgen

Blir lite mer födelsedagsbilder, nu på lillebrors presenter. Dessa kläder låg i påsen från Marks and Brands. En t-shirt och ett par strumpor från märket Humör och ett par short. Uppenbarligen blev dom väldigt omtyckta för de åkte på direkt! Av Ewe fick han en tavla, 4.356 stycken pärlor behövdes för att göra tavlan. Har ställt mig i kö för att få min egen pärltavla.


   


Igår var jag hos den dumma tandläkaren som sa att jag hade ett hål som måste åtgärdas (hatar verkligen tandläkare, läkare och liknande). Så det får åtgärdas nästa gång jag kommer upp. Sen mötte jag upp Fegge på stan, blev massor med butik besök, lunch på Waynes (självklart en kyckling pastasallad med mango/chili dressing), köpte penslar till Ewe (vi ska ha dom när vi ska göra morfars två tårtor idag) och en mjukglass från Godisvågen med chokladdopping och kulörtströssel. Måste hinna med ett besök på Bergsbykiosken med, om vädret bara vore lite varmare och mindre blåsigt.

 

Hann även med att få in min mamma på stan. Vilket resulterade i nya ljusgråa jeans, två linnen (ett vitt och ett lila), en tygväska, en rutig skjorta och en vit klänning. Bilder får komma senare då jag hittat en lämplig fotograf.

 

Denna dag kommer som sagt att bjuda på ännu mer tårtbakning. Lär nog inte hinna med så mycket mer då det tar ett tag att göra tårtorna från grunden (Ewe hittade ett jätte gott tårtbottenrecept så vi är över ambitiösa och gör våran egen tårtbotten).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0