En väldigt tråkig nyhet

Känns konstigt när man gör kortdagar på jobbet. Fick en rolig överraskning på jobbet idag, Maud som gjorde praktik hos i vintras ska börja jobba hos oss vid behov. Skönt och roligt med en kvinna med fart i som sprider positiv energi omkring sig.


Efter jobbet hämtade jag upp Felicia (hon har äntligen kommit hem från Frankrike). Vi försökte oss på en ridtur på våra slöfockar till hästar. Fick veta en tråkig nyhet (för min del iaf), nu på måndag ska hon lämna ut sin ponny på foder. Känns ruskigt tråkigt men jag har samtidigt full förståelse för hennes val.


Nu har jag äntligen fått makten över tv:n. Fredrik har åkt iväg på sin fotbolls träning så jag kan äntligen få byta bort VM matchen på tv:n mot något roligare att se (något less man är på att se sport på tv). Dessvärre är det tråkig tv tisdag, så jag får roa mig ute på nätet istället och mummsa mina hallon.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Va roligt med henne på jobbet!

Men tråkigt att Felicia ska lämna ifrån sig hästen :/

Kommer han stå kvar i stallet eller flytta?

2010-06-23 @ 14:24:29
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0