Semestern har börjat

Har jobbat, ätit och sovit den senaste tiden, blev en väldigt tuff sista vecka på jobbt, så därav den dåliga uppdateringen. Och min dator har slutat fungera =( Får mobil blogga lite under semestern istället.

I fredags köpte Fredrik tre stycken fläskfileer så att han jag och Adde skulle ha lite fredagsmys. Jag var rätt så hungrig den dagen (helt slut på energi i kroppen), så jag åt upp en fläskfile själv, medans Fredrik tittade chockat på.

Första dagen på semestern började jag i stallet klockan åtta, var dags för Tiger att få nya fina sommarsko, passade på att putsa två träns. Sen var det hem för att fixa i ordning hemmet inför semestern, dammsuga, slänga all smutstvätt i tvättkorgen, plocka ihop allt som hamnat på efterkälke under veckan, diska och rensa kylskåpet. Är väl inget som platsar på listan av roliga saker att göra på semestern. Men detsto trevligare är det att komma hem efter den.

Har även hunnit med en vända på IKEA, skaffat lite insporation inför hus fixandet/inredandet i augusti. Nu sitter jag på Fredriks jobb och väntar på att Schenker ska hämta några saker så vi kan bege oss iväg sen. Ikväll blir det Skövde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0