Min mobil har äntligen kommit hem igen

Det var en väldigt trött morgon idag, killarna satt uppe och spelade tv-spel till klockan två på natten. Hade en kortdag till klockan tre. Och då blev det raka spåret till Elgiganten för att hämta ut min mobil, äääntligen är den hemma igen!


Dumma jag åkte även förbi Hööks, eller det behövdes för flugsprejen börjar ta slut, men dom hade väldigt mycket lockande. Såg att dom hade kvar en lädergrimma och matchande träns som jag länge velat ha, och en hel del nya roliga träns, lila schabrak och annat smått och gott. Lyckades gå ut därifrån med endast flugsprejen.  Starkt jobbat av mig.


Just nu är min kropp tom på energi, tur att Fredrik gjorde middag och att Adde hade med sig Lost säsong 2. Ska luta mig tillbaka och njuta av det sista av denna kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0