Första dagen avklarad

Nu har jag avklarat första jobbdagen och även varit i stallet. Hade en långdag på jobbet, gick väldigt bra på förmiddagen, hann med mycket och fick en hel del ordning och reda. Men hann inte tänka och planera så mycket som jag hade hoppats när jag hade kassapass, men det är en ny lång dag imorgon.

Igår bad Fredrik mig att ta det lugnt första jobbdagen och inte försöka göra allt på en gång så jag inte skulle bli trött och frustrerad, ett litet nervvrak, när jag väl kom hem. Fick lite andra saker att fundera på idag så vore det inte för att jag är trött nu och att det är sovtid för länge sedan skulle jag vara mer hyper. Om någon äger en spåkula eller förmågan att se in i framtiden hör gärna av er till mig, har endel viktiga funderingar som jag skulle behöva svar på.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Du är inte övermäktig och kan göra allt.

Gör vad du kan och ta inte på dig mer än vad du faktiskt kan och känner att du vill och klarar av.

Livet ska vara roligt och inte en pärs!

2010-07-19 @ 23:47:43
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/
Postat av: Evert

Och så hoppas Klumpe upp framför skärmen just när jag ska skriva :P



Jo hon hade en hjärntumör sen tidigare men jag vet inte hur mycket den påverkade henne. Men hon har väl inte vare så jättepigg och kry.

Och så skulle hon gå i förtidspension nu efter sommaren och man har verkligen unnat henne att äntligen få gå i pension!

Och nu fick hon skelett cancer :(



Ja. dumma klumpe!

Han är världens mysprupp som alltid ända tills han ser Tiger, då fräser han. Fast de har blive Lite bättre nu.

2010-07-21 @ 00:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0