Äntligen helg

Nu är det heeelg! Känns i kroppen att det varit en måndag till fredag vecka. Imorgon blir det shopping med Sara, ska försöka hitta några festkläder tills kvällen då vi ska på inflyttningsfest hos Hannah och Per och några fina födelsedagskläder.


Tjuvstartade med shoppandet idag på jobbet. Fick en byrå av Fredrik i födelsedagspresent! Den blev en av mina favoriter när den kom in i sortimentet i höstas, och äntligen har jag en plats för den. Blir en bild från hemsidan tills jag monterat ihop den. Hade tänkt mig en slö dag på söndag = i min värld en fixa/städa dag hemma. Längtar!


Stora frågan inför helgen är om jag ska till Hööks eller inte, de har ett års firande i helgen med massor av erbjudanden. Vad ska jag göra? Skulle vilja ha lite nya ridkläder. Men kommer inte använda dom förrän vädret blir varmare så det känns inte nödvändigt att lägga pengar på det nu.



Savannah byrå från Jysk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0