29år idag!

Efter en avslappnande vecka i Skellefteå/Norsjö är jag hemma i Uppsala igen, kom ner på tisdag kväll. Det kändes väldigt konstigt och ledsamt att åka ifrån sin familj och vänner. Det blev full fart på jobbet direkt så jag kom snabbt in i vardagen här nere.


Är iaf ledig idag, första dagen på det nya året! Efter en mysig sovmorgon begav vi oss till stallet. Idag räknas min flicka som 29åring, vem trodde det när vi köpte henne som 18åring? Det blev en promenad i skogen, vädergudarna var med oss så det var endast -4grader ute. Ikke var som vanligt överlycklig över all snö som fanns. När vi nästan var hemma var det nå ungar som smällde en smällare, något som Tiger inte uppskattade. Sen smällde dom en till så då fick dom sig en skarp tillsägelse av Fredrik.


Nu ligger vi hemma i soffan i min nya lila morgonrock, äter godis och ser film. Har tvättid ikväll så då ska vi försöka få någon ordning på lägenheten, nu står det resväskor, julklappar, reklam och lite annat smått och gott över allt.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Grattis på Tiger!

Nä men, elaka ungar, bra att Fredrik sa till dom!

2010-01-01 @ 17:16:04
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0