2010-01-06

Fick skjuts och hämtning av Fredrik idag, min stackars lilla bil såg väldigt frusen ut.


Har längtat efter att komma igång med ridningen igen. Hade en bra plan för igångsättningen, men jag hade inte planerat in en vecka med -20 grader +en död bil. Två saker som förhindrar mina ridplaner. Den nya planen är att hon får vila tills i helgen (både jag och Fredrik är lediga så jag kan låna hans bil, och förhoppningsvis får vi igång min bil i helgen) och vi gör ett nytt försök med Flickans igångsättning, för passande nog kommer hovslagaren nästa vecka och hon får brodd runt om.


Längtar till helgen, då blir det storfix i lägenheten. Köpte två skåp till köket på IKEA som ska monteras ihop. Kommer bli super bra, hoppas jag, det kommer iaf helt klart bli bättre än hur det är nu. Har även kikat på en byrå till hallen, vi är inte riktigt överrens om vilken vi vill ha än, är två varianter det står mellan och dom är i olika stilar. Den ena är en apotekardisk i nästan samma mörkbruna färg som min hatt- och skohylla är , och den andra är en ”modern apotekardisk” i vitt. Tror båda skulle passa väldigt bra in, den ska stå längst bort i hallen mot klädkammaren.


Har inget vettigt att berätta, just nu är det jobb och hemma som gäller. Ska ta mig en varm dusch och sen försöka få Fredrik att göra middag till mig. Någon fler än jag som redan är less på all längdskidåkning och annan tråkig sport som visas på tv? Är inget stort fan av vinter VM :P


Kommentarer
Postat av: Ewe

Hahahaha älskar att du säger "köket" och sen "hallen" :P Same same!!



Därför har man inte på tvn ^^

2010-01-06 @ 20:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0