2010-01-01

Nu börjar det lukta sweet chili och kyckling i lägenheten, är dags för middag snart, eller var man vill kalla ett mål mat man äter vid klockan tio. Blir Scrubs säsong 7, som jag fick på DVD box av mina föräldrar, på min nya lilla DVD spelare som jag fick av Fredrik!


Nu är iaf två veckors smutstvätt bortgjord. Och vi har hittat en lägenhet under alla saker som låg överallt, är fortfarande en hel del städning kvar att göra, men det får bli någon kväll efter jobbet. Jag jobbar nämligen sju dagar i rad nu, hoppas att min förkylning ger sig lite annars kommer det bli en tung vecka.


Vi har även hunnit vara på Ica Maxi och handla. Det fanns en grå Bia bädd där, 75x80cm för 500kr. Tyckte det är ett bra pris på en Bia bädd, har även en 10% rabatt check på Maxi. Funderar om Ikke ska få en sån i en sen julklapp.


En sak att göra det här året är att skicka Fredrik på fotokurs (han är lite hopplös när det gäller att ta hästkort), ni får två bilder från vår promenad idag. 


 


Kommentarer
Postat av: Ewe

De är bara ena bilden som går att klicka upp :/

2010-01-02 @ 11:12:15
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0