Nu är vi ensamma

Jag har haft en underbar födelsedags vecka. Förra helgen var CS, JD och Jonas här. Sen var vi ut på min födelsedag och åt tillsammans med våra vänner här nere. I helgen har både min och Fredriks familj varit här. Kan det bli bättre? Önskar nästan att jag fyllde år oftare.


Nu har iaf båda familjerna åkt hem, var väldigt tråkigt att säga hej då till dem. 
Saknar min familj.


Verkar som större delen av Sverige har fint väder. Själv så har vi har varit ute och kört Tiger, Ikke har som vanligt befunnit sig mer i snön än på vägen. Nu blir det att samla lite energi efter helgen, varit en väldigt intensiv helg. Laddar med lite Aladdin Hjärtan i choklad *mmmumms*


Kommentarer
Postat av: Ewe

JA! Jag tänkte på de, att, FAN jag åt ju inte ETT enda chokladhjärta!! :( :P

2010-02-14 @ 21:03:21
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0