Lite nytt hemma

Då var man tillbaka i jobbkläderna, upptäckte att det blivit ett hål på ena knäet på mina jobb jeans, ska köpa ett par svarta jobbyxor i stället (nån gång), som har massor med praktiska fickor! Har fått schema för tre veckor till, om ni undrar så kommer jag befinna mig på jobbet den närmaste tiden, vilket känns väldigt bra! Så jag kan köpa några saker inför våran fjällen resa! Skidglasögon är ett måste, men minns aldrig om det är orange eller mörkt glas jag föredrar? Och att hitta ett par som passar hjälmen + är snygga verkar faktiskt lite hopplöst. Sitter och ser störtlopp för damer, var precis en som kraschade rätt rejält, hemskt såg det ut, själv kommer jag nog inte komma upp i dom där hastigheterna frivilligt i backen.

Så här fint har det blivit på ek byrån i rummet nu. Ljusstakarna är köpta på Indiska (såklart) för några år sedan, tavlan/målningen köpte vi Amsterdam i somras och skålen fick jag av mamma när vi var på Chili i helgen. Det syns inte helt och hållet men skålen är i exakt samma metallic gröna färg som ljusstakarna, kameran återger ett litet flammigt färg intryck.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Åhh är det något jag skulle vilja ha så är det ju det där fatet, jättefint, men allt var otroligt fint ihop!:D

2010-02-20 @ 21:17:47
URL: http://mittlivsomjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0