Frånvarannde här

Känner att det är dags att sätta sig här igen. Varit fullt upp i helgen med våra underbara vänner från Sundsvall, haft en riktigt super bra helg! Sen blev det full fart med vardagen igen. Jobbar mycket nu i början av veckan för jag ska vara ledig igen i slutet av veckan för då kommer min familj ner och Fredriks familj upp för att fira min födelsedag. Nu planerar vi hur helgen ska kunna flyta på så bra som möjligt.


Semesterscheman har kommit upp inför sommaren, dags att planera inför den, har absolut ingen aning!? Vi har tänkt oss en weekend i Åre med lite gamla Skellefteå vänner i april, dags att spika de planerna. Konceptet inför sommarsäsongen (möbler, dynor, krukor, camping m.m.) har kommit, måste sätta mig ner och planera det (är ansvarig för det området). Vill göra att ett besök i Skellefteå snart, när ska jag kunna planera in det? Så här spontant är mitt liv för tillfället, mycket att tänka på. Men som tur är det roliga saker det handlar om!


Ursäkta lite svamligt och konstigt inlägg. Är så trött, haft migrän i fyra dagar nu. Ska försöka sova snart och hoppas att det hjälper mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0