En glad överraskning till mig

Förstår inte vart timmarna försvann idag? Tiden gick på tok för fort på jobbet, ja ni hörde rätt, hann inte med allt jag ville fixa.


Nu ligger jag halvt medvetslös i sängen. Precis vinkat av Sofia och Fredrik som varit här på fredagsmys. Fläskfilé med rotfrukter i ugn, grön sallad, tre olika såser och två godisskålar. Har zappat mellan herrarnas OS match i hockey Sverige-Vitryssland (som slutade 4-2 efter 10 jobbiga slutminuterar), Let´s Dance och Solsidan (som verkar vara en riktigt rolig Svensk serie).


Ska försöka sova lite nu, jobbar som sagt i helgen. Upptäckte till min förfäran en sak igår kväll/natt. Jag har alltid haft lätt att somna, börjar bara fantisera om lite inredning eller annat mentalt avslappnande så har jag somnat. Den senaste tiden har jag somnat direkt Fredrik lagt kudden på mitt huvud (så jag inte ska störas av ljuset/ljudet från hans dator eller tvn). Igår kväll/natt när jag äntligen skulle få somna utan störande ljud och ljus kunde jag inte somna! Jag kan inte sova utan Fredrik, han är numer min trigger till att kunna somna snabbt. Snacka om beroende.


Fick en glad överraskning med posten idag (som alltid har en förmåga att endast komma med räkningar till mig). Fina Linnea hade skickat ner en lite födelsedagspresent, tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0