Bokat!

Bokad och betald är resan till Åre *lääängtar*. Blir en favorit i repris från Hemmavan med Skellefteå gänget. Jag, Fredrik, Christian, Johanna, Peter, Anna, Ulf och Jonas. Så nu är det mental träning för min del som gäller, ska inte låta rädslan ta över (har gjort några mindre trevliga vurpor som satt sina mentala spår). Skulle behöva den adrenalin och sockerkick jag hade på Walibi World när vi var i Amsterdam i somras. En höjd- och åkrädd Bea blev rätt kaxig efter hon åkt alla berg och dalbanorna! Förhoppningsvis hinner vi fara till någon backe i närheten och bli lite varma i kläderna innan vi far till Åre. Borde införskaffa en bättre snowboardjacka och ett par glasögon innan dess. Wieeee det kommer bli så j*vla underbart. Längtar efter snö och den lugna känslan man får uppe på bergen, att det in finns några som helst problem i världen,
för det enda som räknas är nuet.


älsklingen min i Hemmavan 08


Kommentarer
Postat av: Ewe

Yeeey va roligt!! När är de ni åker?

2010-02-16 @ 09:49:12
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0