Äääntligen...

Nu är helgen äntligen slut! Och imorgon börjar ledigheten (en dag iaf). Jag och Fredrik missade varandra precis. Jag slutade 17.20 och hans träning började 18.00. Blev lite inspirerad av hans tränande så jag bytte om till promenadkläder direkt jag kom hem. Blev en timmas promenad tillsammans med Icke. Får se hur mycket som hinns med imorgon, har börjar inse att jag inte kommer hinna så mycket som jag behöver fixa. Ska luta mig tillbaka och njuta av den lilla stund som är kvar innan Fredrik är hemma och det blir OS igen på tv.


Kommentarer
Postat av: Ewe

mmmm jo de tyckte nog pappa också ;P

2010-02-28 @ 21:49:52
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0