Inne för idag

Nu har jag varit färdigt i stallet för idag, tre gånger blev det jag var dit. Är mysigt att kunna kila över. Fick låna ett stalltäcke av Hanna nu när det är kallt på kvällarna, har beställt ett stalltäcke åt Tiger och det hade kommit till butiken nu, det blir en snabb lunch imorgon. Jag och Hanna for ut på en ridtur i skogen, red på skogsstigar runt ett grustag. Tiger var alldeles hopplös. Hon var stark och stum i handen, nyfiken med huvudet upp i luften. Vi har haft mycket bättre ridturer, men jag hade väntat mig den här typen av ridtur, nu när hon är lite orolig/nyfiken/spänd på vårat nya stället.
.
Har glömt berätta/visa Ickes täcke som hon fick av Fredrik. Hon låg och skakade lite i stallet igår ute i snön (nog för att hon hellre gör det än är innomhus) men då vi kommer tillbringa endel stillasittande/liggandes tid i stallet för hennes del så fick hon något varmt att ha på sig. Det här täcket kommer från Granngården och har 300gr fyllning. Magplattan som även går mellan frambenen och bensnörena gör att den ligger perfekt på plats hela tiden.
.
Våra fina flickor.
.
Här bor Tiger, röda rutan markerar hennes boxplats.

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV nej jag tror inte det tyvärr för jag har fortfarande dressyrschabrak kvar, Scapa som jag inte fått sålt ännu

2010-12-05 @ 20:34:27
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0