En ledig dag som snabbt passerade

Hur förvirrad är man när man missar att det varit 3e advent? Som sagt känner att jag inte riktigt har koll på läget. Men några steg framåt i julriktning har jag tagit, nu är fem personers julklappar avklarade. På söndag är jag "ledig" och tänkte mysa ner mig med julfika, julmusik och paketering av julklappar. Är jag sent ute eller god i tid? Känns som jag är sent ute.

Även denna dag försvann i ett nafs. Hunnit med en hel del ändå, och haft mycket trevligt. Började som alla andra lediga dagar med stallet och en ridtur. Efter lunch mötte jag Johanna N vid tågstationen, vi tog en fika på mysiga och lugna Årummet, julklapps kikade och pratade om allt som hänt den senaste tiden. Sen blev det stallvisning och klappande på Tiger. Och sist en husvisning, innan hon skulle tillbaka till Sthlm.
.
Det blev fint väder idag!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tror du är ute i ganska normal tid :)

Årummet är så mysigt!!

Att du vågar ta fram mobilen och ta kort med de där nervvraket ;P

2010-12-18 @ 22:03:57
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0