Skulle vilja ha en container att slänga saker i

För er som funderar hann jag inte klart vuxen puzzlet innan Fredrik kom hem, men han verkar ha överlevt gårdagen trotts detta kaos huset befinner sig i nu. Men igår kväll hjälptes vi åt och avslutade byggandes och ställde den på plats. Den passar in jätte bra och jag känner mig väldigt nöjd med beslutet.
.
Idag började jag dagen med att tillbringa nån timma på stan med Sara, båda två hade lite ärenden att uträtta, främst nyårs. Nu har både hon och jag en nyårs outfit.
.
När jag kom hem fick jag äntligen packa upp våra Ikea påsar med kläder, 4 månader med hälften av våra kläder liggandes i påsar! Nu ligger allt vikt och strukturerat i byrån. Fast Fredriks sida lär inte vara vikt/strukturerad särskilt länge. Sen har gått och plockat, plockat, städat, städat, slängt, slängt. Syns knappt att jag spenderat halva dagen hemma med att försöka skapa ordning i detta kaos som råder, lite mer golv yta har blivit synligt, men jag är nådigt stressad inför nyårs!
.
Vi öppnade även "den stora plånboken" igår och gjorde en killshopping på Media Markt. Gick in, tittade på det vi skulle (tv) och till kassan. Då jag kan lika mycket om tv apparater som om afrikanskt jordbruk får nu hålla till godo med bilden och hoppas den säger er något. Jag vet att tvn är svart och att den ska vara i vardagsrummet.
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

SKÖNT att kunna packa in kläderna!

Och nice med tv:n :)!

2010-12-29 @ 17:20:15
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0