Skåla med oss

Nu har jag och Fredrik skålat med kungen och de övriga på Nobel galan.
.
Det blev en hurrvig ridtur i eftermiddag. Vi var "som vanligt" i grusgropen och stigarna omkring den, härligt med alla backar, så det blev en hel del galopp. Hon blev (tack och lov) lite trött i den fjärde backen vi galopperade upp i, första backen är jag tacksam att vi hade en hastighetsbegränsare framför oss. Är lika knäpp ibland, men jag är glad att det är kallt ute (över -10) för då fick Tiger ha sitt nya stalltäcke ^^
.
Får liiite sovmorgon imorgon, börjar halv nio och snälla Hanna ska fixa åt Tiger, ska direkt efter jobbet på en liten julklappsjakt för att sen äta middag med tjejerna.
.
Tråkig uppdatering. Men mina tankar är ute på annat just nu. Så mycket att göra och så lite tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0