Samma dag igen

Känns som jag gjort den här dagen tidigare. Förbereda inför rean på jobbet, komma hem vid fyra-fem tiden. Andas en stund. Stallet med allt pysslande det innefattar, ta in hästarna. Sen hem igen för kvällsfika. Haha vem har sagt att variation är bra.

Vi började rean på våra sista julsaker idag. För min del blev det sex bordstabletter och en matchande brödkorg. Nu funderar jag på vilka färger våran kommande julgran ska ha. Lika bra att passa på nu inför nästa år när allt är lite billigare. Stora beslut.
.

Jysk Bordstalbetter 15kr och brödkorg 25kr.
.
Nu sitter jag med kalendern framför mig och funderar på när jag ska ta ut mina sista två semesterveckor, och vad jag ska göra för den delen. Fast att "bara" vara hemma och ledig vore inte helt fel.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oh, sånna där brödkorgar är så fina!



Kom hit på semester i två veckor :D Eller bilsemester med mig :D

2010-12-18 @ 21:29:59
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0