Myser inne när kylan kommit tillbaka

Jag vet att det är lite mycket stalltjat just nu, men det är så mysigt! Fredrik släppte av mig i stallet efter att han hämtat mig på jobbet, var i stallet innan lunch idag så jag skulle "bara" fixa lunch- och eftermiddags hö till hagen. Men hamnade i ridhuset och hann se slutat av Hannas hopplektion. Tänkte visa Tiger ridhuset på söndag efter jobbet, vet inte om det är nån ide att rida då hon inte är så kontaktbar, förhoppningsvis är vi själva så jag kan släppa lös henne en stund. Det finns allt bra fina hästar i stallet.

Idag får målarpenslarna en vilodag, känner mig lite små seg och inte riktigt på hugget. Julklappslistan är iaf inskickad till Tomten. Nu ska tomtenissen (jag) bege mig ut på min egna julklappsjakt, börjar äntligen ha ett litet hum om vad som skulle tänkas passa.

Lääängtar till mina två lediga dagar (torsdag & fredag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0