Jaaaa! Hoppas bara att det blir bra

Idag blev sista julklappen inhandlad, hittade en sak som passade in på idén jag haft. Nu får vi hoppas att den faller i smak. Haft en underbar dag idag, tack till vännerna och familjen! Träffade Nina för en lunch på stan, alltid roligt att få prata av sig och försöka hinna ikapp allt man missat, nästa gång jag kommer hem blir det husbesök hos henne, så det blev endel huspratandes. Sen mötte jag upp CH och JD, även Peter och Christian II med "familj" var där en stund. Sen drog jag som vanligt ner JD i shoppingträsket, men till hennes försvar så hittade hon suuuper snygga skor. Hmm vore inte helt fel om även jag tog mig i kragen och köpte ett par vinterskor, ofodrade skinnstövlar är väl inte det lämpligaste vid temeraturer och snömassor som dessa.

Sen har vi haft familjemys, Ewe och hennes kille Joel kom till Bergsbyn och åt middag. Sen råkade jag somna i soffan, så just nu är jag inte allt för trött. Misstake! Tur att jag har två nattugglor till bröder som kan hålla mig sällskap.

Jag köpte faktist en liten sak på stan, julgransglitter. Haha jag vet, aningens ovärt just nu. Men Åhlens har börjar med 50% på sina julsaker, jag och Fredrik hade hittat ett glitter där som båda tycker om, vitt/silvrigt tjockt. Det hör inte till vanligheten att vi är överens om "inredning" så man måste passa på de tillfällen det sker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0