Händer inte så mycket, men det är behövligt

Har gått in i Skellefte-koman, varvar ner så mycket att jag nästan blir lealös i kroppen. Är skönt att få vakna och stiga upp när man själv känner för det.

 

Var igår och köpte en julklapp till lilla lillebror, har en julklapp kvar som jag inte riktigt vet hur jag ska lösa. Hade ju en sån bra idé! Hittade även en födelsedagspresent till Sara som fyller år idag, grattis! Ska in till stan för en lunch dejt med Nina nu på förmiddan, och se om man stöter på några andra hemvändare.

 

Hade hoppats på lite soligare vinterväder så jag kunnat ta lite härliga vinterbilder. Är snö öööver allt här, hihihi.

 

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis till Sara!! :)

2010-12-22 @ 21:41:08
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0