Jag lever!

Och det är just så pass. Den här dagen toppar min lista över värsta arbetsdagar. Idag började vi våran utförsäljning av trädgårdsmöbler, vilket innebär en hel del prisändringar + att vi hade en "vanlig" kampanj. Då bestämmer sig hela systemet för att krascha. Inga priser gick in utan du var tvungen att leta reda eller gå och titta vad allt kostade, och då det var dåligt väder tyckte alla människor att det var en bra ide att åka och shoppa. Klockan fem på eftermidddagen kom de rätta priserna in. Tur nog sitter IT avdelningen på behörigt avstånd annars hade jag gladeligen släpat som till kassan så hade dom fått stå där!

Kvällen fick ett väldigt trevligare avslut, i och med att vi ska åka till Skellefteå ska Linda, Nisse och Tindra vara husbilsvakt. När vi kom till dom möttes jag av en Tindra som kom springandes med utsträckta armar och ropade -Bea!
Vi fick oss lite pizzabitar, saft (Fredrik fick kaffe), melon och kex. Och jag fick se Tindras alla nya fina leksaker, för hon har precis fyllt år. Har lovat att köpa med mig en present när jag kommer ner till Uppsala igen och hämtar husbilen.

Nu blir det återigen sängen, jobb 8-19.30 imorgon.

Kommentarer
Postat av: Feggzy

oh ska du upp till Skellefteå igen :) Har du tid att träffas lr har du redan ett fullt schema? ;P

2010-08-03 @ 04:32:02
URL: http://blog.xtme.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0