Hjälp på väg

Om jag sitter riktigt still så fungerar internet. Det får bli ett litet livstecken.

Är ledig nu tom onsdag, vi ska vara utflyttade från lägenheten på tisdag. Vi packar med oss lite när vi passerar lägenheten, annars är vi mest täckta i byggdamm. Vi fick iaf positiva nyheter idag, nästa helg får vi hjälp av en snickare. Nu i veckan ska vi fixa med lite förberedande saker och sånna små detaljer som vi kan göra själva. Hallen börjar ta sig ordentligt nu, kommer bara krävas ett sista fjärde lager vitfärg för att täcka det svarta dom målat. Känns som att man inte har så mycket att berätta för det går så segt, men vi satt och tittade på lite för och undertiden bilder igår och då inser man att det faktiskt hänt en hel del. Men gissa om jag längtar tills jag får ställa in mina möbler, gardinstänger, prydnadsaker m.m.

Har äntligen hunnit med några timmar ute i stallet, min häst är oförskämt glad när jag kommer med tänke på hur lite tid hon har fått den senaste tiden. Både hon och Icke tyckte det var roligt att få komma ut på en ridtur.

Nu har vi gett upp för dagen, blir middag och fortsätta se på Wolverin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0