12 h senare

Från klockan 21-9 sov jag i natt, 12h är väl lite att ta i, men väl behövlig sömn var det. Kände mig som mig själv för första gången på en vecka. Har inte haft någon ork, inte brytt mig om något och varit på gränsen att bara ge upp och gå hem och dra täcket över mig. Skönt att vara tillbaka :) Så nu biter jag ihop i 3 dagar till innan det är dags för lite lång ledig så vi kan fixa med huset innan inflyttning. Ska skicka min dator med Fredrik ikväll så han kan starta om den helt och hållet så det kanske bli lite ordning och reda igen så det blir lite vettig uppdatering och bilder.

Annars har det varit en väldigt lugn och skön helg. Fredrik har varit i huset med sina fotbolls (MZ) vänner och roat sig och jag har fått njutit och vilat några kvällar. I fredags var jag och Sara och tittade på tapetar. Det är tur att jag inte är president eller nått för sån ångest jag har över att välja tapeter så skulle det inte bli stora beslut fattade fort :P Hittat två tapeter jag tycker om (eller egentligen tre), är lite en pris fråga och självklart ska Fredrik få ha nått att säga till om vad han tycker, även om jag och Sara är bäst på att välja tapeter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0