Pikeur till sommaren

 

Kanske något galet att matcha ihop med inför sommaren från Pikeur?

Själv blir jag gärna lite färg galen på våren/sommaren. Känns härligt att slänga av sig allt det mörka och släppa in ljust. Jag och Fredrik kan inte komma överrens, han vill ha mörker och jag kan inte få nog av ljuset. Har fått behärska mitt gulligull till att dekorera badrummet med det.

På sommaren i stallet (och när jag jobbade på glassbilen) är ett underbart plagg kepsen. Själv är jag lite småsugen på den här kepsen från Pikeur.

 Sommrig eller hur? Så jag kan matcha mitt <3 -schabrak ;)

Nu ska jag  packa det sista. Måste jobba några timmar innan vi äntligen kan bege oss norr över. Dom ringde precis från jobbet, ska köpa med mig kaffe (var tydligen slut och det är en katastrof på mitt jobb). Problemet är att jag inte dricker kaffe så det är inte världens lättaste grej att köpa med sig något vettigt, får se hur det går.


Hinner nog inte kika in nå mer här innan vi åker, jag får önska er alla en trevlig helg och på återseende nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0