Ed Hardy till bilen

Som ni sett tidigare har jag köpt en Ed Hardy inspirerad t-shirt att ha i stallet. Jag var inne hos våra grannar (JULA) och där hittade jag något att matcha till. De har nämligen en hel serie bilinredning med Ed Hardy. Två klassiska mönster, döskallen och tigerhuvudet. Du kan matcha i oändlighet. Helklädsel till säte eller bara en sist, solskydd, bilmattor, rattmuff, termos, väska, doftgran m.m. (Besök deras hemsida för att se tiger alternativen och de andra tillbehören)




Själv har jag (eller snarare Ewe) pimpat min bil med metallicrosa bilmattor som jag älskar. Ler för mig själv varje gång jag sätter mig i bilen. Men nu när jag tagit bort min rosa vinterartiklar från bilen kanske jag ska införskaffa lite pimp saker att ha under sommaren.

 Icke har sen tidigare det vänstra Love/Kills koppel från Rusta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0