Äntligen ett besök hos GLASSBILEN!

Äntligen lyckades jag träffa in att vara hemma när glassbilen kom till våran gata. Vi sprang båda två ut som två barn (saknar verkligen min glassbil ibland). Efter lite velandes (borde egentligen vara lätt som en plätt för mig efter år av träning), blev det klassikerna Sandwich och Mini Marängcup (eller Maräng i cup som min söta pojkvän tror att det heter). Kunde inte bestämma vilken vi ville ha ikväll så det blev en av varje :P


En storfavorit är annars Mövenpick (vilket en kvinna tyckte var ett väldigt opassande namn på en glass, fick förklara att glassen heter så världen över och att det inte är något vi hade hittat på) men för tillfället finns det tyvärr inte så många smaker att välja på (saknar Caramelitan!).
Nån favorit inför sommaren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0