Världens bästa lördag

Varit en lång helg. Fredagen hade jag gärna tillbringat under täcket i ett mörkt rum hela dagen, hade hemsk migrän när jag vaknade men åkte ändå till jobbet och jobbade full dag. Lördag kommer att minnas som en de bästa dagarna. I torsdags ringde jag på en annons för en rockard och sele, men det var en annan som ringt innan. Men efter jobbet i lördags fick jag veta att den kvinnan inte skulle ha den. Så jag och Fredrik åkte ut och tittade på den. Nu äger jag en rockard, sele, tömmar och matchande träns! Selen, tränset och tömmarna var i princip oanvänd. Rockarden ska få sig en uppfräschning till våren. Imorgon ska vi hämta den. Känner mig som ett litet barn, så överlycklig är jag, har saknat att vara ute och köra.

Lördagskvällen spenderade vi hos Sofia och Fredrik. Lyxade till det med go mat, fläskfilé som var inrullad i bacon med mosarella, fetaost och soltorkade tomater. Idag har jag också jobbat, blev stallet direkt efter jobbet med vår odrägliga hund som är i löpen. Provade selen som passar alldelens utmärkt! Nu ska jag spendera resterande av kvällen med att titta på Top Gear, älskar det programmet!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Men är du störd? Top Gear? Vad ser du i det? :S :P



Lever hästen än förresten ;P?

2009-09-28 @ 07:57:32
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0