Torsdag? Tisdag? Onsdag?

Åååå vilken dag det har varit. Skulle egentligen sluta klockan fyra men igår blev det ändrat till klockan sex, men ändå kom jag inte från jobbet förrän halv nio. Känner mig helt utmattad, tanken på att jag börjar klockan sju imorgon är inte särskilt upplyftande. Får skylla mig själv för det var jag som erbjöd mig att börja tidigare, har så mycket att hinna ikapp med och göra klart!


Åsa som är butikschef i andra butiken var förbi och vi hjälptes åt att möblera det sista i butiken, känner mig nöjd med resultatet. Kul att få lite tips och idéer, och bolla funderingar och tankar med någon som är lite mer påläst och varit med på några butiks ombyggen.


Unnade mig ett nytt duschdraperi idag. Vi hade 70% som dagen erbjudande på alla duschdraperier. Blev ett vit randigt och stilrent draperi som matchar med mina olika handdukar. Kommer bli så fint på toaletten när jag blir klar, nån gång.


Känns konstigt att det är fredag imorgon, känns mer som att det är mitt i veckan. Blir som sagt jobb, förhoppningsvis kan jag smita från jobbet klockan tre. Hade tänkt hinna till stallet för jag hann inte det idag. Som avslutning på fredagen blir det tjejmys med Sara och Hannah.

 


Kommentarer
Postat av: Ewe Burvall

Kolla kolla kolla ..!!!! ;)

2009-09-17 @ 22:03:56
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0