Timmar hit och dit

Inte en enda dag den här veckan har mitt schema stämt, jobbade över 30 minuter igår och idag blev det 1 timma övertid. Har pratat till mig lite sovmorgon imorgon bitti så jag börjar klockan 9 ist för klockan 7 *skönt*.


Efter jobbet blev det hem och klädbyte innan vi åkte till Sofia och Fredrik för att bli bjudna på middag. Var härlig helgmat i form av tacos, det är en maträtt som innebär att det är helg. Fredrik och Fredrik åkte och köpte kladdkaka och chokladpudding till efterrätt.  Till det såg vi ”Män som hatar kvinnor”. Min Fredrik hade inte sett den så vi var tvungna att förbereda oss för att vi ska kunna gå på bio och se ”Flickan som lekte med elden” . På tal om Stieg Larsson så kan jag säga att han är väldigt poppis nere i Europa. När vi var i Tyskland gjordes det reklam här och där för filmen och böckerna, när vi var in i den engelska bokaffären låg hans böcker på topplistan. Någon som hunnit se andra filmen?


Igår kväll var det tydligen någon viktig fotbollsmatch som Fredrik satt klistrad framför, skrek och sa några väl valda ord (enligt han) till spelarna. Icke såg lite förskräckt ut för hon trodde att det var hon han var irriterad på. Så hon fick vara med mig i köket och laga mat. Gissa om han flög upp från soffan när Zlatan gjorde mål.


Har tre dagars jobb framför innan jag är ledig, jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Oj har andra filmen redan kommit, visste att den skulle komma i sept men trodde inte den hade komme redan.

Stackars vovve.!

2009-09-07 @ 07:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0