Städa, tvätta, städa, tvätta...

I detta nu, när jag är ruskigt trött och gruvar mig för att stiga upp klockan sex imorgon, så känns det inte särskilt intelligent att jag håller på tvätta sängkläderna. Men snart är dom klara och jag får äntligen krypa ner i sängen i mina rena och mjuka sängkläder. Var duktig och tvättade två schabrak och Tigers flughuva, vilken framförhållning! Tänkte att det är lika bra innan den stoppas bort och förvaras med alla sommarsaker till nästa sommar. Pappa var förbi som hastigast för att lämna lite hästsaker (och farmors bullar!), så imorgon har jag lite vintertäcken, reflexer och vinterkläder att ordna upp.


Annars så har jag (åter igen) dammsugit, dammtorkat, diskat, skurat och hängt upp mitt nya duschdrapperi. Hinner njuta en kväll innan mina två orkaner kommer hem igen. Efter jobbet imorgon blir det direkt till stallet, jag och Felicia hade tänkt oss en liten längre ridtur, hoppas att vädret är på vår sida. Nu sista rycker för den här dagen/kvällen.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Va roligt att pappa kom förbi :)

2009-10-03 @ 20:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0