Mitt i helgen

Löne shoppingen verkar nu för tiden vara förskjuten lite drygt en vecka efter att lönen kommit, har haft rätt så bra kundtryck idag (dvs jag är fortfarande inte klar med mina uppgifter, men fick mycke hjälp av Linda idag så jag är på god väg). Min farbror var förbi på jobbet och sa hej, blir fortfarande chokad när jag kommer ut i butiken (eller på annat ställe) och det är någon jag känner där. Blev en halv timma sen från jobbet, fastnade med några kunder som ville ha nya täcken, blev även nya kuddar för deras del.


Blev ett stopp i lägenhet för att hämta upp Fredrik och Icke innan vi alla begav oss till stallet, vädergudarna hade hört att jag skulle till stallet så solen sken på den klarblå himlen. Blev tömkröning i skogen idag med så vi alla fick oss lite motion. Saknar verkligen att köra vagn! Så medans jag kommer ihåg det lägger jag in en julklappsönskning, en rockard inkl sele (har hittat en hemsida som jag gärna lämnar ut adressen till om någon överväger att köpa en sån till mig i julklapp). Har haft lite julstämning den senaste tiden, konstigt, vill inte ha det nu för då hinner man bli less innan det är dags på riktigt.


Blev lite Ica handling på vägen hem så snart blir det kebab och pitabröd, tydligen är det fotboll ikväll och det var nån viktig match som måste ses. Är bara att bita ihop för Fredrik har varit så snäll och dammsugit, diskat och följde till stallet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0