Kvällsfunderingar

Efter en varm kvällsdusch sitter jag här med ett o´boy glas framför mig. Har två funderingar.
Ett, varför visar dom inget bra en fredagskväll? Friidrott, fotboll, tre avsnitt av V. Men vi som inte tycker såna saker är intressanta, vad är det för fel på fredagsfilmer? Två, valde inte jag att jobba i butik för att inte kunna ta med mig jobbet hem? Jag sitter här med 60 sidor om Visual Merchandising guidlines i knäet, är intressant läsning, måste lära mig det så uppbyggnaden av butiken blir rätt från början.


Fredrik lämnade Märsta för en stund sen (han har lämnat av en kompis där) så snart får jag sova, börjar känna mig väldigt trött, ska bli skönt med lite sovmorgon och kort dag.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha, räknar du att du tog med jobbet hem på glassbilen då du fick ta hem en massa glass eller ? ;P



Hörde/såg förresten om Theo :/ Stackarna.

2009-09-05 @ 06:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0