Klippt

Det är hopplöst att vara på stan, pengarna tycks fly från mig. Ser iaf ut som en människa igen i håret och kan se ut under min lugg. Det blev en rak lugg med lite uppklippt baktill, är skönt med en frisyr i stället för hår som hänger från huvudet. Känner mig nöjd och det var en trevlig frisör, Malin på Nikita i Forumgallerian. Självklart följde det med några hårprodukter hem, Nikitas egna inpackning som dom passande nog hade kampanj på (är ett norskt märke som är väldigt populärt i Norge) och en volym mousse från L´oréal. Jag är hopplöst slö på att orka fixa mitt hår, det ska vara enkelt och snabbt gjort. Sen blev det lite små fix och avslutade med att åka och handla mat. Nu ska jag vara duktig och laga middag+lunch låda. Ska börja klockan 7 istället för klockan 9.30, jobbigt ibland med ett schema som ändras hela tiden.


Som vanligt blir det inga bilder, men ser ett litet ljus på mitt mobil problem så har jag tur löser det sig kanske snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0