Jag vill pyssla!

Ikväll på jobbet blev allt fel, det löste sig bra i slutändan. Men som Fredrik sa, jag räknades inte som en stresstålig människa i det ögonblicket. Nu är jag iaf hemma och myser i soffan. Fredrik gjorde middag till mig och sen åt vi upp sista äppelpajen. Nu ska jag hålla mig vaken så länge som möjligt (brukar inte lyckas så bra för jag somnar alltid flera timmar före Fredrik) för imorgon är jag ledig, tänkte för en gångs skull se serier och bara ha det riktigt bra.

För ovanlighetens skull blir det en stalldag imorgon på min lediga dag. Och kvällen kommer att avslutas med hockey. Känns det igen :P

Linda hade med sig en tyg/pyssel/mönster tidning idag på jobbet. Hon är extremt duktig på att sy, hon syr kläder åt sin 3 åriga dotter, just nu håller hon på att sy en jätte fin kappa med matchande byxor. I fjol sydde hon bla julklappar till barnen i hennes släkt, ett gossedjur med en ficka på magen för pyjamasen. Jag blev väldigt pyssel sugen av att sitta och bläddra i den, man kanske skulle ta sig an något projekt när (om) det blir lugnare på jobbet. Var länge sen jag hade något sy projekt, flera år sedan. Nån som har någon bra pyssel ide?


Kommentarer
Postat av: Ewe Burvall

PÄRLPLATTOR!!



Jag fick näsblod mitt i ordet:( wtf lixom! :(

2009-09-24 @ 16:44:10
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0