Glassbilskväll

Klockan sju är ingen vettig tid att stiga upp. Men det har varit en givande dag på jobbet, hunnit dekorera alla miljöer, beställt hem möbler och plockvaror tills på torsdag då Åsa ska komma och hjälpa mig med det sista. Fick schema för nästa vecka, då har jag återigen heltid, snacka om varierande arbetstider.


Blev stallet direkt efter jobbet, klarblå himmel och strålande sol, är så skönt att vara där och slappna av. Skulle verkligen behöva en heldag i stallet så jag hinner putsa och fixa, får skjuta upp det lite till, för imorgon ska jag försöka hinna fixa bilen och några ärenden, på onsdag ska jag och Hannah till Sthlm.


Var ut till glassbilen och köpte nya Mövenpick vitchoklad. Snälla glassbils killen skickade med några Mega Hit glassar. Nu ska jag provsmaka nya Mega Hit Stracciatella.


Kommentarer
Postat av: Ewe Burvall

Meeeh.. sluta flirta till dig glass!! :P

2009-09-15 @ 07:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0