Brandlarmet!

Ni har hört mig gnälla och klaga över varför alla människor runt omkring mig tidigt på morgonen ska föra oväsen de dagar jag är ledig och har sovmorgon. Hoppades att det snart skulle vara över för nu är gräs- och häckklippning säsongen över, bara sopbilen som har en förmåga att komma tidigt. Nu börjar jag tro att nån där uppe bara vill jävlas med mig, på morgonen när vi låg och sov så gott gick brandlarmet i lägenheten igång, gissa om vi vaknade! Det brann ingenstans eller luktade det minsta konstigt. Om den nu börjar få slut på batterier kan den väl tjuta under dagtid?!

Följde med Fredrik till Team Sportia innan han skulle vidare till Bromma. Kom ut därifrån med ett par Nike joggingskor (för våra och Ickes promenader) och ett par Walking skor med extra iläggsula (för alla mina timmer jag spenderar på jobbet). Usch vad jag spenderat pengar de här senaste dagarna.

Här är en bild på selen, som jag lånat av Hööks. Är inte det tränset till, det jag har köpt är ett svart slätt träns med nosgrimma och mässing detaljer. Hoppas tiden går fort till Hannah slutar jobba idag. Nu ska mjukiskläderna på och jag ska göra ett städ ryck efter hantverkarna och Icke.



www.hooks.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0