2 lediga dagar (dag 1)

Min lediga dag har varit riktigt härlig. Började dagen med att vara lite duktig i lägenheten innan jag begav mig ut till Länna för att hälsa på Linda och hennes familj. Vi satt och byggde pussel och duplo med hennes dotter Tindra, sen gick vi ut i skogen och plockade höstkantarell, vi plockade även en påse med äpplen till Tiger. Åt middag tillsammans med dom ute på altanen i värmen, kändes som sommar igen, lite typisk när man nu börjat ge upp hoppet om sommaren.


Åkte förbi jobbet när jag var på väg hem/stallet och köpte två stora badlakan och matchande handdukar. Har länge gått och suktat efter badlakanen, dom är jätte stora och tjocka. Nu ska dom utgå ur sortimentet och låg passande nog på rabatt, 100kr ist för 179kr. Funderar om jag ska ha dom som motivation till att måla om inne på toaletten innan jag får hänga upp dom.


Det blev en ridtur i värmen av den sista solen. Varför har jag en så pigg och stark häst ibland? Har galopptränat två dagar i rad och tänkte att hon kanske var lite trött/seg, så jag hade tänkt mig ett skritt och trav pass. Men det var vi inte riktigt överrens om.


Börjar bli dags att göra kväll snart, har duschat och ska plocka undan och fram inför imorgon. Imorgon blir det Sthlm med Hannah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0