Snö i norrland

Nu var ännu en vecka slut. Blev mysfredag med tacos och tv tittandes. För min del var det jobb som gällde på lördagen medans Fredrik och Liselott shoppade runt i Uppsala. Tog med mig en pizza hem efter jobbet, fixade oss i ordningen sen körde vi till Hannah och Pär, för att senare gå vidare till Hannahs vänner som hade födelsedagsfest. Vi var ca 14 Skellefte bor på festen, verkar som att man dras till varandra, haha. En riktigt trevlig hemmafest. Klockan tre gav vi upp och tog taxi till MAX bredvid mig/dom fyra mackarna. Var lite seg att åka till jobbet idag, hade bara kortdag så det gick väldigt fort.  Fick middag serverad när jag kom hem, Fredrik hade gjort pizza på mjukt tacobröd, gott! Sen åkte vi alla till stallet och körde ut med Tiger, vi fick plats alla tre i rockarden. Nu är vi hemma i värmen, var lite regnigt och ruggigt ute. Hemma i Skellefteå har det snöat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0