Se över bilens lampor!

Ungefär 2 av 10 bilar som jag mötte till stallet saknade ett lyse (fram eller bak). Vilket även jag har gjort fram till idag (en av mina framlampor glappade så jag var tvungen att knacka på glaset för att lampan skulle börja lysa).  Se över bilens lampor nu när det börjar bli mörkt fort! Bilen har även fått på sig vinterdäck och diverse saker under motorhuven har setts över (tur att man har vänner omkring sig som har lite koll på bilar).


Helgen har spenderats med uppackning av julsaker på jobbet, hoppas julstämningen orkar hålla i sig länge. Varit i stallet och ridit i massor, igår var jag och Felicia ute i över 1 timma och idag var vi på en 2 timmars lång ridtur. Vi var ute och upptäckte nya vägar, hittade en lång och härlig skogsväg, så det blev massor med galopp. Nu är våra hästar förhoppningsvis lite trötta, förstår inte var all deras energi kommer ifrån.

Har även hunnit med lite handlande i helgen, köpte en födelsedagspresent till en Skelleftebo, ett nytt satin underlakan (kan inte använda vanlig bomull längre, den känns så sträv och hård) och ett halsband från Djurfavoriten åt Icke. När vi är ute och rider smälter Icke in väldigt bra i omgivningen, så jag köpte ett halsband med led lampor som blinkar i polisfärger (som butiksbiträdet sa) rött, blått och vitt. Det går snabbt att spendera pengar ibland :S


Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha jag trodde först att du avslöjade vad du hade köpt eftersom du hade ett , efter skelleftebo :P

Blev lite tokigt.

2009-10-19 @ 06:01:07
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0