1a dagen i Skellefteå

Det har varit en väldigt förvirrande natt, flera gånger har jag måsta tänkta efter var jag är. Nu sitter jag nere vid datorn med Velvet kurrandes i knäet. Var skönt och behövligt med en sovmorgon.

 

Köpte en bok igår på flygplatsen, The Gift av Cecelia Ahern som skrivit PS I love you (läsa boken, filmen var inte alls lika bra). Kände att det började vara på tok för länge sedan jag läste något och att ,in engelska behöver lite träning igen.

 

Förstår inte detta trängande på och av flygplanet. När dom började incheckningen flög de flesta upp från sina stolar, varför? Vi var några som satt kvar, vi har trotts allt bokat platser och det går inte fortare om man står och köar. Samma sak när man stiger av planet, vi måste hur som helst vänta på varat bagage. Varför tränga sig ut i den smala mittgången? Det är ett gyllene tillfälle att sitta ner och slappna av, låta bli att falla in i den dagliga stressen.

 

Nu ska jag byta om från mjukiskläderna, ska möta mamma på stan efter hon slutat jobba, sen ska jag möta Johanna över en lunch. Ikväll=familjemiddag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0