Tillbaka efter helg med syster

Nu har jag lämnat av min syster på tågstationen i Uppsala, det var väldigt tråkigt. Både jag och Fredrik tycker det har varit roligt med besök.


Har varit lite frånvarande den här helgen för det har inte funnits så mycket tid över. Nu är vi i princip klara med alla julklappar, är bara det där lilla fixet som är kvar. Till mig själv har det också blivit endel shopping, lite nya kläder och en hel del underkläder, massor med bra-att-ha saker från Ikea, julpynt och självklart fick Tiger lite nytt från Globen.


Har fångat några ögonblick på bild under helgen. Men tyvärr så är blogg.se väldigt segt så det går inte ladda upp några bilder för tillfället, så bilduppdateringen får bli under veckan ist. Nu ska jag och (hör och häpna) Fredrik sova. Jag jobbar heldag imorgon och Fredrik börjar kl 6 i Gävle, stackarn.

 

Ett mellantäcke, BR master med 150 g fyllning. Kommer från riderscorner.se


Vintertäcke från Hansbo, Event Basic med halvhals och 300g fyllning. Kommer från hansbosport.se

Dessa två täcken har min fröken fått, lite ångest har jag för att använda dom, gissa om dom kommer bli leriga direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0