Sätesvärmare för hundar

Min bil är av en lite äldre modell vilket innebär att den inte har någon sätesvärme. Men det är enkelt fixat med en lös sätesvärmare som du spänner fast på sätet, varmt och skönt bli det om rumpan och ryggen. Jag önskar att någon kunde komma på en sätesvärmare till baksätet, det är något jag skulle köpa på en gång. För vad vore mer perfekt efter man duschat av hunden i stallet, för hon har en förmåga att bli till en lerboll efter en ridtur i skogen, än ett varmt baksäte med en handduk ovanpå som hunden kan ligga och torka på, och vips så slipper man ha en blöt och grusig hund inomhus!


Fick se några solstålar på vår morgonridtur idag, men nu är det hel grått igen. Ska förbereda inför tvätten, duscha och plocka undan lite innan jag beger mig till jobbet, och Fredrik får vara hemmafru och fixa klart tvätten och ha middagen klar tills jag kommer hem. Får njuta de här sista dagarna innan han ska på sin sista jobbintervju. Så snart måste jag börja om med att hjälpa till i hemmet, har blivit ruskigt bortskämd de senaste veckorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0