Längtar längtar längtar

Otroligt nog gick ridningen ännu bättre idag! Vi tränade på att samla galoppen igår, och fortsatte med det idag. Så fin som hon var i slutet igår var hon från början idag, så vi la in av och igångsättningar från trav till galopp under ridturen. Idag är jag en glad hästägare.


Det var fullt ös på jobbet, hade knappt en lugn stund i kassan, kö hela tiden. Fler än jag som börjar fundera över julklappar och julpynt. Suttit och bläddrat igenom lite reklam vi fick idag, fastnade lite extra länge i smyckes reklamer.  Har inte kommit så långt med listan på vad jag ska ge bort till alla, börjar ha några idéer till vissa. Hoppas på massor av idéer under helgen Ewe är här, hon kommer ner torsdag och stannar till måndag. Jag längtar efter min syster!


Kommentarer
Postat av: Ewe

aw. längtar efter dig me!

2009-11-23 @ 14:06:05
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0