Höst väder

Jobba äta sova, är det mitt livs rutin framöver? Och med ett tungt moln på himlen som kryper närmare marken. Är ofattbart hur länge det kan vara helmulet, disigt och små regnigt.


Idag och imorgon är jag ledig, har gjort mina 40h den här veckan.  Fått lite gjort idag, var förbi ÖB som har utförsäljning på alla sina hästsaker, kom där ifrån med endast pälsglans och grisöron. Sen ett ”studiebesök” på Fredriks eventuella nya jobb, får veta mer om det om ca 2 veckor. Sen var vi faktiskt in på Ikea och åt lunch! Så vi orkade förbi Systembolaget. Blir lite tjejmys ikväll hos Sara med Hannah och några av deras vänner.


Var även till stallet idag. Allting är så lerigt och smutsigt. Inte så peppande. Ska försöka börja rengöra några saker imorgon, och kanske sy ihop det lilla hål som min fröken lyckats få på sitt täcke (varför vägrar täcken vara hela?).


Bäst jag slutar nu, var inte ett så peppande och positivt inlägg idag. Det som lyser upp tillvaron lite är Sundsvalls resan nästa helg, ska se Takida med lite Skellefteå bor och utflyttade Skellefteåbor, och hälsa på farmor och farfar. Längtar.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag vet inte riktigt vad det är som händer.

Jag har inte allt under kontroll och det är så många tankar i mitt huvud nu.

Sen är jag helt slut för jag har nästan inte kunnat äta eller dricka på en vecka och gått med feber och jobbat och så.

Det är en del som tär just nu. Längtar till stallet.

2009-11-08 @ 12:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0