Första julklappen

Idag blev första julklappen avklarad, den som fick den äran var Ewe. Vaknade i morse och tänkte ”Jag borde titta när min rabattkupong går ut.” (Letade fram den) Panik!! Den går ut idag! Det blev snabba ryck innan jobbet för att hinna köpa den. Jag är riktigt nöjd med den julklappen, det blev ett klipp! Hoppas på fler julklappsklipp i helgen.


Det finns en liten fördel med att jag jobbar som jag gör, det är att jag en gång i veckan måste till stallet efter jobbet, vilket innebär att jag tvingas rida på banan.  Så jag och Felicia kämpade lite på banan, efter halva passet lossnade det lite för mig och Tiger. Hon var tung i handen i början av passet med mot slutet började hon bära upp sig själv och slappna av. Ska klämma in ett ridpass imorgon innan jobbet.


Min avslutning för kvällen blir att önska grattis till min pojkvän, som idag fick klart med sitt nya jobb. Som det verkar nu kommer han göra sin inskolning i Gävle i ca en vecka. Mer exakt får vi veta imorgon. Sen kommer han jobba ca 600 meter från mig :)


Kommentarer
Postat av: Frasse

yeeeeeeeey grattis till Fredrik!! :D

2009-11-25 @ 05:51:10
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hej gums=) ÅÅh vad hurtigt å börja me julklappar redan nu. Ja kommer nog köpa alla typ 1 vecka före jul haha. Hoppas vi ses snart. Vi kanske ses i globen på lördag, längtar kramar

2009-11-25 @ 21:39:54
Postat av: Maja.

Älskar att handla julklappar och presenter till alla. Så kul att se deras min när de öppnar paketen:)

2009-11-25 @ 22:03:24
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0