Bio höst?

Blev tacos och massor med tjejprat ända till halv tre på natten. Jag längtar till den dagen då vi får en lika fin/stor lägenhet som Sara och Krille.


Någon som varit på bio nyligen? Hannah och Per har varit och sett Disneys julfilm En julsaga. Hon rekommenderade den, nån fler som sett den/tänkt se den? Jag brukar försöka se Disneys julfilmer, är en liten tradition som vi hade som små tillsammans med våra föräldrar. Måste även boka biljetter till nya Twilight filmen, får se om jag kan få med mig Fredrik att se den tillsammans med mig, hihi.


Fredrik var väldigt imponerad av hur länge jag kunde sova på morgonen. Men klockan ett begav jag mig ut i det trista vädret som aldrig tycks ge sig och körde ut till stallet. Sköljde av Flickans ben och försökte rengöra svansen, skulle verkligen behöva en riktig lång stalldag så jag kan rengöra, putsa och borsta upp all utrusning. Sen begav vi oss ut på en lite längre tur. En timma senare var min häst ännu piggare, förstår inte var hon får all sin energi ifrån? Varför kan inte jag ha sån energi? Ska försöka orka ut till stallet efter min heldag på jobbet imorgon och rida ett pass på banan. ”Fördelen” med att det är lerigt/plus grader är att det fortfarande är mjukt i marken så det går att rida överallt.


Nu gör Fredrik söndags middag, kebab med pitabröd, riktig helgmat för oss. Ska leta reda på en film att se, han har hämtat massor med filmer som han haft i Sthlm, flera av dom inte ens öppnade!!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Du är duktig som får ihop livet! Med hästen och allt.

2009-11-08 @ 21:45:27
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/
Postat av: Ewe

Meh.. den skickade utan att jag ville de.. hittade du nån film tänkte jag också säga.

2009-11-08 @ 21:46:28
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0